Prawo podatkowe

Blog

Przy pomocy doradców podatkowych współpracujących stale z Kancelarią, oferujemy obsługę prawną w zakresie podatków dochodowych, podatków pośrednich (VAT oraz podatek akcyzowy), podatku od czynności cywilnoprawnych, podatku od spadków i darowizn oraz międzynarodowego prawa podatkowego. Reprezentujemy naszych Klientów w toku kontroli podatkowych, kontroli skarbowych, postępowań podatkowych oraz postępowań przed sądami administracyjnymi. Projektujemy i wdrażamy struktury optymalizacyjne ukierunkowane na zmniejszenie obciążeń podatkowych.

Nasze usługi obejmują:

• opiniowanie w zakresie aspektów podatkowych planowanych lub realizowanych operacji gospodarczych,
  • analizę podatkowych aspektów działań restrukturyzacyjnych (podziały spółek, połączenia, wnoszenie aportów itd.),
  • opracowywanie i implementację struktur minimalizujących ryzyko podatkowe,
  • optymalizację podatkową prowadzonej działalności gospodarczej, w tym z wykorzystaniem międzynarodowych reżimów podatkowych,
  • doradztwo podatkowe, obejmujące sporządzanie opinii prawnych dotyczących aktualnych działań biznesowych, opiniowanie i projektowanie umów pod kątem konsekwencji podatkowych,
  • reprezentację w ramach bieżących kontaktów z organami podatkowymi,
  • restrukturyzację zobowiązań podatkowych – przygotowywanie wniosków o umorzenie bądź rozłożenie na raty zaległości podatkowych, reprezentacja podczas negocjacji z organami podatkowymi,
  • reprezentowanie Klientów w postępowaniach podatkowych, postępowaniach kontrolnych oraz przed sądami administracyjnymi,
  • przygotowanie wniosków o indywidualną interpretację przepisów podatkowych.
06 stycznia 2019
Instytucja głosowania grupami, uregulowana w art. 385  § 3-9 Kodeksu spółek handlowych, z założenia
16 grudnia 2018
  Instytucja głosowania grupami, uregulowana w art. 385 § 3-9 Kodeksu spółek handlowych, z założenia

Jesteśmy najlepsi

Aktualności

Aenean sagittis mattis purus ut hendrerit. Mauris felis magna, cursus in venenatis ac, vehicula eu massa. Quisque nunc velit, pulvinar nec iaculis id, scelerisque in diam. Sed ut turpis velit. Integer dictum urna iaculis vestibulum finibus. Etiam tempus dictum rhoncus. Nam vel semper eros. Ut molestie sit amet sapien vitae semper. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas.

Zadzwoń do nas: +48 500 235 211

Kancelaria Radcy Prawnego Grzegorz  Dyjas

Blog

Temat
Nazwisko / Firma
E-mail/Telefon
Treść zapytania/Krótki opis zagadnienia
wyślij
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Jeżeli potrzebujesz pomocy w jakiejkolwiek z wymienionych wyżej spraw, NAPISZ DO NAS, opisując krótko sprawę. Skontaktujemy się z Państwem celem przedstawienia kosztu pomocy prawnej Kancelarii w przedstawionej sprawie oraz omówienia zasad współpracy.

Uważasz, że nie stać Cię na prawnika.

Uwierz, że nie stać Cię, aby go nie mieć!

Poznaj 6 powodów!